Licząc na szersze dotarcie także do klientów detalicznych, Fanex wprowadził kilka dodatkowych usprawnień na swojej stronie internetowej.
Nowa odsłona strony www.fanex.pl to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim uproszenie oraz poprawa funkcjonalności całego serwisu internetowego marki. Obecna witryna pozwala poruszać się Klientom po mapie strony w sposób bardzo intuicyjny.
Zobacz również
Zintegrowany ze stroną główną sklep online (www.sklep.fanex.pl) to również w pełni mobilna, przejrzysta i czytelna prezentacja wyrobów Fanex oraz Tres Amigos. Zgodnie z zamysłem firmy, zarówno strona internetowa marki jak i sklep online, charakteryzują się podobną identyfikacją wizualną, nawiązującą do nowych opakowań produktów Fanex.
Strona internetowa zaprojektowana została w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu można ją przeglądać także na urządzeniach mobilnych, takich jak np. smartfon lub tablet. Za projekt odpowiada agencja StudioDN z Łomianek.
Teraz Klienci sklepu internetowego fanex.pl mogą korzystać z kilku metod płatności za zamówienia, m.in. z błyskawicznych przelewów mobilnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Od lat jesteśmy nastawieni głównie na sprzedaż naszych wyrobów w kanale B2B. Coraz częściej dostajemy jednak sygnały od Klientów indywidualnych, którzy po spróbowaniu wyrobów Fanex, np. w punktach typu convenience store pytają o szerszą dostępność naszych produktów w sprzedaży detalicznej. Postanowiliśmy zatem rozbudować nasz sklep internetowy oraz wprowadzić w nim szereg nowych produktów, funkcjonalności i udogodnień – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.
Słuchaj podcastu NowyMarketing