Jak handlować w internecie i nie tracić pieniędzy? Czy Twój pomysł na e-biznes uwzględnia zagrożenia, które niesie ze sobą ten kanał sprzedaży?
Ponad 80% sklepów internetowych zamyka się przed swoimi trzecimi urodzinami. Dzięki naszej kampanii dowiesz się, jak się przygotować, żeby nie znaleźć się w tym niepożądanym gronie. Wraz z ekspertami – teoretykami i praktykami – przygotowaliśmy zbiór porad, z którymi każdy e-przedsiębiorca powinien się zapoznać. Współpracuj z profesjonalistami i wydawaj swoje środki rozsądnie! Do lektury zachęcamy jednak nie tylko sprzedawców, ale i kupujących. Pozwól nam przedstawić Ci e-handel „od kuchni”, a z pewnością zaskoczy Cię, jak wielu ludzi zatrudniasz w chwili, gdy klikasz w dobrze znaną ikonę KUP TERAZ
Zobacz również
Naszym partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.
Zwieńczeniem kampanii będą kongresy i targi z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy – XIII Targi eHandlu (8 listopada w Warszawie), Forum Gospodarki Cyfrowej (9 listopada w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie).
Partnerami kampanii zostały firmy PayU, DPD, CebITgroup, Raben Logistics oraz Rajapack, a Partnerami medialnymi portale Interia.pl, Nowymarketing.pl oraz technologiewbiznesie.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Całość materiałów znajdziecie na portalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing