Tivolt, Kaluch i NRGeek w kampanii Assassin’s Creed Origins

LifeTube'owy team gaming po raz kolejny udowadnia, że kreatywna współpraca z influencerami z tego segmentu jest jak najbardziej możliwa! Właśnie startuje wyjątkowa kampania najważniejszej premiery końcówki tego roku - Assassin's Creed Origins.
O autorze
1 min czytania 2017-11-07

W projekt zaangażowani są Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube – m.in. Tivolt, Kaluch i NRGeek. Kampania Asassin’s Creed Origins to duży projekt, w którym kluczowe było przeniesienie fanów influencerów do świata zbudowanego w grze, ale także pogłębienie ich zaangażowania przy wykorzystaniu elementów ze świata rzeczywistego. Współpraca LifeTube z Ubisoft przy promocji głośnej premiery to przykład świetnie skrojonej kampanii, w której influencerzy odgrywają główną rolę.

W LifeTube od dawna prowadzimy działania odczarowujące gaming, który dla wielu niezwiązanych z tym segmentem osób wciąż pozostaje niezrozumiałym środowiskiem. Realizując kreatywne kampanie z globalnymi, a także mniejszymi markami, stawiamy sobie za cel budowanie kreacji, które pozytywnie wpłyną na wizerunek gamerów na YouTube. Realizacja szerokiej kampanii we współpracy z Ubisoft, jednym z największych producentów gier na świecie, była bogata w wyzwania ze względu na nowatorskie podejście do kampanii z influencerami oraz liczbę i zakres świadczeń. Tak profesjonalnych projektów życzylibyśmy sobie jak najwięcej – MÓWI TOMASZ MIECZNIKOWSKI, ODPOWIEDZIALNY ZA KOORDYNACJĘ KAMPANII PO STRONIE LIFETUBE

ACO w realnym świecie i easter eggi od Tivolta

Na potrzebę kampanii stworzony został dedykowany landing page, gdzie znalazły się m.in. szczegółowe informacje dotyczące planowanych konkursów. W pierwszym z nich mogą wziąć udział wszyscy ci, którzy chcieliby poczuć się jak scenarzyści ulubionych Twórców. Zadaniem uczestników jest stworzenie scenariusza filmu, w którym Asassin’s Creed Origins zostanie przeniesiony do prawdziwego świata. Pomysł musi wpisywać się w jeden z formatów na kanale Kalucha, Tivolta lub NRGeeka. Na podstawie najlepszego scenariusza powstanie nowy odcinek, a zwycięzca będzie mógł pochwalić się współpracą przy tworzeniu filmu popularnego gamera. Dodatkowo zostanie nagrodzony konsolą Xbox One X!

Każdy zaprawiony gracz wie, jaką radość sprawia odkrycie easter eggów, a w przypadku konkursu w ramach kampanii Asassin’s Creed Origins, takie znalezisko będzie podwójnie premiowane! Dla niewtajemniczonych – mianem easter eggów określa się bonusowe, ukryte w grach treści, zamieszczane przez twórców w ich produkcji . Tym razem stworzenie wyjątkowych dodatków producent gry zlecił Tivoltovi, który z pewnością pozytywnie zaskoczy swoich fanów. Znalezienie ich będzie wymagało trochę wysiłku, ale dla szczęśliwego znalazcy wszystkich easter eggów przewidziana jest nagroda w postaci figurki Bayeka, głównego bohatera Asassin’s Creed Origins.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj