W ramach tegorocznej akcji zaplanowano także wsparcie dla Szlachetnej Paczki.
Miłośnicy piwa przyzwyczaili się już do tego, że dzięki Tyskiemu składanie życzeń od kilku lat jest o wiele prostsze niż dawniej. Kumplowi można życzyć „Humoru” albo „Przygód”, szwagrowi „Podwyżki”, a każdemu „Szczęścia”, bo przecież jego nigdy nie jest za dużo. Dzięki 23 różnym życzeniom na etykietach piwa Tyskie, po raz kolejny można wykazać się pomysłowością.
Zobacz również
Butelki i puszki z życzeniami pojawią się w sklepach 6 listopada. Spot reklamowy, w którym Mazur i Mecenas będą życzyć wszystkim „Tyskiego najlepszego!” będzie można oglądać od 13 listopada. Tyskie pomaga w składaniu życzeń. Można to zrobić bez słów, wręczając Tyskie z odpowiednimi etykietami – mówi Marta Chymosz z zespołu marki Tyskie.
Reklama będzie emitowana w wybranych stacjach telewizyjnych. Poza tym zaplanowano działania w digitalu i materiały POSM w sklepach.
W tym roku Tyskie nie tylko zachęca do dzielenia się życzeniami i składania ich innym, ale także samo się dzieli. Tegoroczną nowością w akcji „Tyskiego najlepszego!” jest wsparcie dla Szlachetnej Paczki. Dzięki zaangażowaniu marki pomoc wolontariuszy i darczyńców dotrze do ok. 20 tys. rodzin.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nad kampanią pracowali: agencja Bardzo oraz duet KONQUBINAT – odpowiedzialni za spot, produkcja – studio Tank, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcja – Studio Televisor. Agencja Hand Made jest odpowiedzialna za działania w digitalu, agencja Bardzo za kampanię outdoorową, a za zakup mediów – dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing