W tym tygodniu rusza również szeroka kampania on-line. Reklamę będzie można zobaczyć na takich portalach jak Google, Facebook, Instagram, YouTube, na dużych portalach on-line’owych oraz platformach VOD. Zaplanowano również wsparcie przez kluczowych influencerów oraz bloggerów.
Nowe plastry serów żółtych Hochland i ich benefity funkcjonalne propagować będzie Pani dietetyk Agnieszka Leciejewska.
Zobacz również
Sprzedaż nowych plastrów serów żółtych Hochland rozpoczęto od połowy września. Wprowadzone na rynek opakowania mają nową szatę graficzną, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO.
Relaunch plastrów żółtych Hochland to także nowy, udoskonalony produkt, to także rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. Jednocześnie wprowadzono zmianę grubości plastra oraz zwiększenie ilości plastrów w opakowaniu, jednoznacznie pozytywnie ocenianych przez konsumenta. Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych, dając tym samym Hochland Polska wyraźną przewagę nad konkurencją.
Cena rekomendowana za opakowane jednostkowe nowy serów żółtych Hochland to 4,49 PLN za 135g. Dostępnych jest 5 różnych smaków – Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncepcję oraz produkcję filmu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Just, a za zakup mediów – Value Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing