Agata Szarniewska dołącza do agencji GetHero na stanowisko Account Managera. Do jej obowiązków będzie należała m.in. bieżąca obsługa klientów, przygotowywanie ofert oraz koordynacja i realizacja zakontraktowanych projektów.
Przez ostatnie półtora roku Szarniewska pracowała na takim samym stanowisku w agencji Czart zajmując się obsługą takich klientów jak m.in. PepsiCo, Ceneo.pl, Tauron Adidas, Ultimo, Wrocławski Port Lotniczy, Galeria Dominikańska.
Zobacz również
Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, którą sama również ukończyła.
Kilka tygodni temu agencja GetHero uruchamiła biuro w Warszawie. Prowadzi je Maciej Piotrowski, który wcześniej pracował jako Kierownik Departamentu Sprzedaży Agencyjnej w Grupie Wirtualna Polska.
Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video marketingu i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki – mają oni ponad 10 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,3 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja znalazły się m.in. mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Play, Crunchips, EA, Zott, PepsiCo, x-Kom, Komputronik, Orange.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing