…femvertisingu do swojej komunikacji, jednakże jest to nadal mało popularny trend w porównaniu z globalnymi działaniami. Każdy zna „Like a Girl” Always czy też działania marek Dove, NIKE, Under Armour. Jak wyglądają działania w nurcie Femvertising w Polsce?
Czym jest femvertising? To nic innego, jak odpowiedź komunikacji marketingowej na szerokie zmiany społeczne warunkujące oczekiwania konsumentów wobec marek.
Zobacz również
Podczas konferencji uczestnicy:
- dowiedzą się czym tak naprawdę jest Femvertising,
- zobaczą czego od marek oczekują kobiety z pokolenia Millenials, co je motywuje do pokochania marki, a co do kupienia produktu
- poznają przedstawicieli pokolenia Silver, ich świat, potrzeby i oczekiwania
- przyjrzą się dużym globalnym kampanią i sprawdzą czy naprawdę są skuteczne
- dowiedzą się co kobiety robią na Facebooku
- poznają pierwsze najciekawsze case study z rynku polskiego
Wśród prelegentów znajdują się: Katarzyna Pawlikowska (GoW), Kuba Kaliciński (Kalicińscy.com), Katarzyna Czuchaj-Łagód (Mobile Institute), Karolina Liberka (Feno), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory&ROI Hunter), Wojciech Papuziński, Agata Fedczyszyn (Schulz brand friendly), Barbara Wardowska-Heyda, Anna Zuzanna Balcerowska, (GONG), Mateusz Felsmann, Martyna Garbacz (TWIN .digital collective)
Kameralna konferencja odbędzie się 28 listopada, w Pół na Pół mieszczącym się w Forcie Mokotów w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing