UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię zdrapkową

MAKRO Cash and Carry Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii promocyjnej. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę.
O autorze
1 min czytania 2017-11-21

Akcja rozpoczęła się 21 listopada, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 31 grudnia 2017 roku. Aby otrzymać zdrapkę w „Loterii zdrapkowej MAKRO”, należy w trakcie trwania okresu promocyjnego zakupić 2 zgrzewki produktów promocyjnych Coca-Cola w MAKRO. W Loterii do wygrania jest ponad 140 000 nagród takich jak: puszki Coca-Cola, bombki Coca-Cola, czapki Coca-Cola, koce Coca-Cola, Ipady mini 4 i Iphone’y 8. Zdrapkę z komunikatem o wygranej należy zachować i w przypadku nagrody z Coca-Cola należy oddać zdrapkę w DKiOK w hali MAKRO do 30.01.2018 r. w celu odbioru nagrody. W przypadku wygrania Ipada lub Iphone’a należy skontaktować się z infolinią organizatora do 22.01.2018 r. żeby dowiedzieć się jak odebrać nagrodę.

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. materiały POS w halach MAKRO oraz radiowęzeł w halach MAKRO.