Święta Bożego Narodzenia to czas wzmożonych zakupów. Producenci co roku wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów przygotowując specjalną ofertę zestawów świątecznych. Schwarzkopf&Henkel, który posiada w swoim portfolio wiele światowych marek takich jak : Ultime, Syoss, Gliss Kur, Schauma, Taft, got2b, Barnangen, Fa, Hattric również dba o to, by jak najatrakcyjniej wyeksponować swoje produkty.
Szeroki asortyment, który musi być zaprezentowany w ramach świątecznej oferty to duże wyzwanie dla twórców opakowań. Z perspektywy finalnych odbiorców, którymi są w tym przypadku klienci drogerii Rossmann, im bardziej urozmaicona jest zawartość zestawów, tym łatwiej „trafić” w oczekiwania. Zaproponowane rozwiązanie tworzy spójną i przemyślaną strategicznie ofertę. W pudełkach znajdziemy nie tylko produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów (m.in.: szampony, odżywki, lakiery), ale także kosmetyki do ciała, w tym także nową serię kosmetyków Barnangen (balsamy do ciała, żele pod prysznic). Każdy, nawet najbardziej wymagający klient, znajdzie coś dla siebie.
Zobacz również
Nasza wygrana w tym prestiżowym przetargu dla tak wielkiego producenta jakim jest Henkel to ogromne wyróżnienie. Oprócz atrakcyjnych, wyróżniających się graficznie i wpisujących się w bieżące trendy projektów ważnym kryterium wyboru naszych propozycji była unifikacja designu pod kątem marek wchodzących w skład zestawów, zachowanie spójności z kolor-kodem tych marek. Odpowiadając na brief klienta opakowania zostały zaprojektowane tak, aby powstała jedna spójna linia graficzna, inna od wcześniej znanych na rynku polskim rozwiązań. Nasze opakowania ustawione na półkach sklepowych bardzo mocno zwracają uwagę swoją spójną koncepcją, ekspozycją produktów w modnym formacie flat lay i wykorzystaniem równie modnych tasiemek do scrapbookingu – mówi Joanna Papierska z AKON Marketing Partners.
Efektem współpracy jest 14 wyjątkowych pudełek. Oferta zestawów składa się z dziewięciu pudełek value (zawierają 2 produkty) i pięciu pudełek premium (zawierają 2 lub 3 produkty). Dodatkowo dwa zestawy premium zostały wzbogacone o gadżety w postaci stylowych kolczyków lub sizalowej rękawicy. Wszystkie pudełka premium zostały wydrukowane z lakierem UV naniesionym wybiórczo, który w elegancki sposób eksponuje wybrane elementy opakowania.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]