Meetrics otrzymuje akredytację MRC dotyczącą pomiarów fraudów oraz poszerzoną akredytację dotyczącą pomiarów Viewability

Firma Meetrics, zapewniająca usługi weryfikacji reklam marketerom na całym świecie, uzyskała akredytację amerykańskiej Media Rating Council (MRC / Rada Oceny Mediów) w zakresie dodatkowych możliwości pomiaru.
O autorze
2 min czytania 2017-11-23

Ponieważ oszustwa reklamowe stają się w ostatnim czasie coraz większym problemem dla reklamodawców, Meetrics opracował rozwiązanie, którego celem jest zapobieganie raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic – SIVT). Firma uzyskała właśnie akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile.

Meetrics posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów Viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo. Ta akredytacja została obecnie poszerzona dodatkowo o pomiary Viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

– Wiemy jak trudno jest firmom działającym tylko w Europie zdobyć certyfikat MRC tak więc nowe akredytacje dla Meetrics to także ważna wiadomość dla całego polskiego rynku digital, ponieważ jesteśmy jedyną oficjalnie działającą firmą weryfikującą jakość reklam internetowych w Polsce. Po najnowszych decyzjach MRC jesteśmy też jedną z nielicznych firm na świecie i w Europie z kompletem certyfikatów MRC, dotyczących zarówno Viewability jak i fraudów. Akredytacje są gwarancja wiarygodności naszego pomiaru dla klientów – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce.

– Od prawie dziesięciu lat Meetrics dostarcza reklamodawcom technologie i dane pozwalające im podejmować decyzje dotyczące inwestowania budżetów marketingowych w możliwie najbardziej efektywny sposób – komentuje Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics – Otrzymane obecnie dodatkowe akredytacje MRC stanowią kolejny kamień milowy rozwoju naszej firmy, ponieważ reklamodawcy domagają się najwyższego możliwego poziomu usług, a rygorystyczny proces oceny MRC jest obiektywnym potwierdzeniem, że nasza platforma Ad Attention Suite takie najwyższe standardy spełnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Platforma Ad Attention Manager Suite firmy Meetrics łączy cztery zaawansowane komponenty do zarządzania jakością reklam: sprawdzanie widoczności (Viewability Check), zapobieganie nadużyciom (Ad Fraud Prevention), weryfikacja odbiorców (Audience Verification) i ochrona marki (Brand Protection).

– Gratulujemy Meetrics spełnienia rygorystycznych wymagań niezbędnych do uzyskania akredytacji MRC na pomiary Viewability na platformach desktop, mobile in-apps, jak I akredytacji w zakresie wykrywania I filtrowania SIVT na platformach desktop i mobile. Stawia to Meetrics w elitarnym gronie liderów branży – powiedział George W. Ivie, dyrektor wykonawczy i dyrektor generalny organizacji MRC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Firma Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.