Niniejszy film jest jej kontynuacją.
Na prośbę działu kursów językowych Goethe-Institut w Krakowie przygotowaliśmy kompleksową kampanię zachęcającą do skorzystania z jego bogatej oferty dydaktycznej. Z uwagi na fakt, że niemiecki uchodzi za trudny do nauczenia, prawdziwie „obcy”, postanowiliśmy nieco go oswoić. Przybliżyć. Osłuchać się z nim dzięki zapożyczeniom, które od lat funkcjonują w polszczyźnie, a jest ich ponad 2400!
Zobacz również
Stąd pomysł na film pt. NIEMIECKI – JĘZYK NIEOBCY. Scenariusz oparty został o motyw przygody, jaka może spotkać każdego ucznia wracającego jesienią do domu – kapeć w rowerze. Dzięki temu nasz bohater, Kaziu, pozna szereg słów, które wcześniej mogły nie brzmieć dla niego znajomo, zawrze przyjaźń z panem mechanikiem i – finalnie – bezpiecznie ruszy w podróż do domu.
Za całość odpowiada wrocławska agencja Cięty Język. Koncepcja i copy: Paweł F.Majka, Karol Gołaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]