Globalnie KYCOERA Document Solutions zajmuje się produkcją oraz rozwijaniem takich produktów jak monochromatyczne i kolorowe drukarki, produkty wielofunkcyjne, urządzenia wielkoformatowe i inteligentne oprogramowania. SYZYGY przeprowadzi projekt, dzięki której KYOCERA stanie się dostawcą kompleksowych rozwiązań zarządzania dokumentami, a nie tylko producentem sprzętu.
SYZYGY pomoże firmie KYOCERA w zbudowaniu europejskiej platformy internetowej opartej na technologii Adobe Marketing Suite pozwalającej na większą elastyczność, targetowanie, raportowanie w czasie rzeczywistym i automatyzacje procesów decyzyjnych. Platforma będzie ewoluować dzięki zastosowaniu mechanizmów machine learning, co w przyszłości ułatwi zarządzanie kontaktami biznesowymi w świecie online. SYZYGY będzie wspierać firmę w zakresie strategicznym, wdrożeniowym oraz przy utrzymaniu systemów.
Zobacz również
W ramach dwuletniego programu SYZYGY zaprojektuje oraz wdroży platformę dedykowaną 17 rynkom. Londyński oddział SYZYGY zajmie się strategią, designem, pracą z danymi oraz działaniami w zakresie UX, SYZYGY Warsaw będzie odpowiedzialne za wdrożenie i rozwój platformy.
„SYZYGY łączy w sobie siłę kreatywności i technologię, wszystko po to, żeby dostarczyć rozwiązania, które zrewolucjonizują nasze korzystanie z technologii cyfrowej i zasobów danych. Rozwiązania te, pomogą nam rozwinąć markę KYOCERA, wprowadzić innowacje i stworzą nowe możliwości biznesowe dla naszych dystrybutorów, sprzedawców i ich partnerów w regionie EMEA”. – mówi Jose Mª Estébanez, Expert Campaign Management w KYOCREA Document Solutions.
„To współpraca idealna – SYZYGY zarówno podziela, jak i potrafi zrealizować wizję KYOCERA opartą na klientocentryzmie i cieszymy się, że możemy zacząć budować spersonalizowane, oparte na danych narzędzia. Chodzi również o transformację wewnętrzną w KYOCERA: dostarczymy rozwiązania, które pomogą rozwijać markę klienta w świecie digital i zdecydowanie ułatwią uruchamianie i zarządzanie kampaniami”. – mówi Dominic Waghorn, Strategy Director w SYZYGY.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing