Umowę zawarto w wyniku rekomendacji.
Agencja Pełka 360˚ odpowiedzialna jest za PR korporacyjny zmierzający do budowania pozytywnego wizerunku Spółek wchodzących w skład Grupy Adiuvo. Działania obejmują m.in. media relations, doradztwo strategiczne i pozycjonowanie ekspertów.
Zobacz również
Adiuvo Investments notowana jest od 2015 r. na rynku głównym GPW. Zakres przedmiotowy działalności spółki obejmuje rozwój technologii w obszarze monitorowania zdrowia (głównie poprzez nieinwazyjne technologie nasobne), optymalizacji badań klinicznych (z wykorzystaniem tzw. Real World Data) oraz w obszarze nowoczesnych suplementów diety i żywności funkcjonalnej o udokumentowanej biodostępności. Aktualnie w portfolio Adiuvo znajduje się 15 technologii i ponad 30 powiązanych z nimi produktów.
Dzięki zapewnieniu ochrony własności intelektualnej, walidacji technologii w badaniach klinicznych w standardzie farmaceutycznym oraz pozyskiwaniu certyfikatów dopuszczających produkty do obrotu na rynku Adiuvo potrafi komercjalizować projekty w różnorodnych modelach biznesowych i w skali międzynarodowej.
Agencja Pełka 360° specjalizuje się w promowaniu innowacyjnych pomysłów, technologii oraz nowych rozwiązań komunikacyjnych. W portfolio Agencji znajdują się marki: New Holland, Unilever, Sopharma, Amplus, Amway, banki spółdzielcze, Ministerstwo Rozwoju, Stowarzyszenie Interim Managers, Polish National Sales Awards oraz Fundacja Sue Ryder.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing