Do zadań agencji należy opracowanie strategii, kreacji, a także produkcja materiałów reklamowych.
Photon ma wprowadzić dzieci w świat programowania poprzez naukę logicznego myślenia, szybkiego podejmowania decyzji, ćwiczenia pamięci czy poznawania nowych technologii. Jest pierwszym na świecie robotem edukacyjnym, który rozwija się razem z dziećmi, dzięki czemu mali użytkownicy zawsze rozumieją jego działanie i czują się zmotywowani do dalszej zabawy. Na wczesnym etapie rozwoju projekt został sfinansowany poprzez Kickstarter, dzięki wsparciu setek ludzi z całego świata. Kolejne środki zostały pozyskane z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Komisji Europejskiej, prywatnych inwestorów i międzynarodowej sieci aniołów biznesu. Obecnie Photon należy do najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.
Zobacz również
Grupa Havas jest odpowiedzialna za obsługę Photon Entertainment w zakresie public relations, współpracę z blogerami i produkcję materiałów reklamowych. Hasłem kampanii jest „Photon. Rozbudza serce do programowania”. Aby zrozumieć czym dla dzieci jest właśnie programowanie, agencja postanowiła zadać im kilka pytań.
Robot jest już do nabycia w sieci salonów iSpot, MediaMarkt, Saturn czy poprzez stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]