Lifestyle’owy serwis newonce.net w nowej odsłonie – wersja mobilna ma funkcjonalność aplikacji

Po dwóch latach od startu, popkulturowy portal newonce.net doczekał się nowej szaty graficznej i zaawansowanego technologicznie silnika wersji mobilnej.
O autorze
1 min czytania 2017-12-01

W nowej odsłonie serwisu zachowany został przejrzysty podział treści. Wersja desktopowa została wzbogacona o atrakcyjny wizualnie header (z wbudowaną opcją emisji wideo w tle), natomiast wersja na urządzenia przenośne pozwala na przeglądanie treści za pomocą intuicyjnej i znanej z aplikacji mobilnych funkcji swipe.

Prawie 70% użytkowników odwiedzających newonce.net robi to za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Ich wygoda była na szczycie listy naszych kluczowych założeń – mówi Michał Michalski, CEO portalu. Wprowadzona przez nas funkcjonalność nie tylko sprawia, że wizyta w serwisie jest wygodniejsza i głębsza, ale umożliwia też ekspozycję niestandardowych i nieinwazyjnych formatów, takich jak reklama pełnoekranowa, która pojawia się w trakcie swipe’owania pomiędzy treściami – dodaje Łukasz Kowalski, Co-Founder Flying Bisons, studia UX/UI odpowiedzialnego za nową odsłonę serwisu.

Portal newonce.net jest największym niezależnym serwisem lifestyle’owo-popkulturowym w Polsce, odwiedza go miesięcznie ćwierć miliona użytkowników, którzy generują ponad półtora miliona odsłon. 72% użytkowników jest w wieku 18-24, 24% w wieku 25-34, najczęściej publikowane treści dotyczą muzyki, kina, seriali i mody ulicznej. Wykonawca nowej wersji serwisu, studio Flying Bisons, na co dzień realizuje projekty dla takich marek jak Bank Pekao SA, IKEA, PwC Polska czy Kompania Piwowarska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj