Agencja H+K Strategies zdobyła 4 statuetki w konkursie „Złote Spinacze”

W piątek (1 grudnia br.) ogłoszono zwycięzców konkursu Złote Spinacze organizowanego po raz 15. przez Związek Firm Public Relations.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Aż cztery nagrody powędrowały do agencji Hill+Knowlton Strategies Poland za kampanie #BEPRESENT, „Mamo Pić!” oraz „Brick Award 2017”. W sumie w konkursie przyznano 77 spinaczy.

Złote Spinacze to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży Public Relations, którego celem jest promowanie najlepszych i rzetelnie wykonanych projektów w Polsce. W tegorocznej edycji agencja Hill+ Knowlton Strategies nagrodzona została za 3 projekty w 4 kategoriach konkursowych.

Srebro w kategorii PR Produktu otrzymała kampania Mamo Pić promująca picie wody wśród kobiet w ciąży i matek karmiących piersią, zrealizowana dla marki Kropli Beskidu z portfolio The Coca Cola Company. Ten sam projekt także otrzymał także srebrnego spinacza w kategorii Sektor Spożywczy. Kampania #BEPRESENT dla Huawei, zrealizowana wspólnie z agencją reklamową DDB&Tribal Warszawa oraz domem mediowym Maxus uhonorowana została brązem w kategorii Technologie, IT, telekomunikacja. Brązową statuetkę otrzymał również projekt Brick Award 2017 w kategorii Business to Business przeprowadzony dla Wienerberger.

W tym roku w 32 kategoriach konkursowych przyznano łącznie 77 spinaczy – 19 złotych, 26 srebrnych i 32 brązowe. Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród odbyło się 1 grudnia w trakcie uroczystej Gali w Hotelu Sofidel w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj