Alicja Stefaniak ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, zarówno po stronie agencji, jak i marketera. W roku 2017 piastowała stanowisko Digital Marketing Specialist w L’Oreal Polska. Wcześniej, będąc Digital Managerem w Havas Media, zajmowała się przygotowywaniem i nadzorowaniem pracy nad strategiami i kampaniami digital dla klientów tego domu mediowego.
W latach 2010-2015 Alicja pracowała po stronie domu mediowego MediaCom – m.in. na stanowisku Communications Planner/Digital Specialist – gdzie zajmowała się strategiami komunikacji i doborem mediów online i offline, jak i codzienną obsługą wiodących klientów i marek.
Zobacz również
Wśród klientów i marek, z którymi miała na przestrzeni lat okazję pracować znajdują się m.in. Danone, EA Games, Intel, L’Oreal, Phillips, Sony Mobile, Sony Electronics, Universal czy Żywiec Zdrój.
W GetHero, na stanowisku Digital Marketing Team Lead, pokieruje zespołem obsługi klienta oraz zespołem talent managerów, wyznaczając cele biznesowe i jakościowe, jak również zajmie się budową strategii komunikacji dla kluczowych klientów agencji i budowaniem relacji z nimi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]