Oprócz dwóch nowych stanowisk Business Developerów do zespołu jako Account Managerowie dołączyli w styczniu 2013 r. Sylwia Kucharska i Bartłomiej Rusiński. Dawid Domagała pełniący wcześniej funkcję Account Managera przeszedł na stanowisko Business Developera. Kolejną nową twarzą agencji jest także Krzysztof Nowicki, który również zajmie się strategicznym i biznesowym wsparciem marek klientów w internecie.
Krzysztof Nowicki, nowy Business Development Manager do Autentiki przeszedł bezpośrednio z SARE, gdzie wcześniej zajmował się strategicznym rozwojem grupy kapitałowej i marek jej klientów. Wyspecjalizowany w marketingu bazodanowym, wielokrotnie reprezentował firmę na konferencjach branżowych i w mediach, a także prowadził szkolenia. Nowicki był również związany z Grupą K2 Internet, gdzie zajmował się m.in. e-mail marketingiem i marketingiem efektywnościowym. Przez szereg ostatnich lat współpracował z takimi markami jak IKEA, Leroy Merlin, Telepizza, Getin Holding, Benefitsystems.pl, ING, Kredyt Bank, PKO BP, Orange, T-mobile, Nivea, Wolters Kluwer,oraz Frisco. Uzależniony od sportu pasjonat reklamy, social media geek.
Zobacz również
Również nowi Account Managerowie mają bogate doświadczenie zawodowe. Sylwia Kucharska od ponad piętnastu lat pracuje jako konsultant projektów internetowych m.in. dla Lewiatana. W dotychczasowej pracy odpowiadała za: wsparcie klientów biznesowych, koordynację złożonych projektów webowych, analitykę i strategię oraz realizację kampanii promocyjnych w sieci, w tym w obszarze social media. Skończyła studia na kierunku zarządzanie. Od 2001 r. jest członkiem MENSY.
Z kolei Bartłomiej Rusiński posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów webowych, w tym jest twórcą jednego z najstarszych i najbardziej znanych portali związanych z kulturą alternatywną, Independent.pl. Studiował zarządzanie na Uniwersytecie Wiedeńskim, a także zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej.
Od 2005 r. Autentika zrealizowała 146 projektów dla 38 marek. Nowy 2013 rok stawia przed agencją szereg kolejnych wyzwań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing