– Już samo wejście na krótką listę nominowanych stanowi osiągnięcie samo w sobie. Szczególnie w tak prestiżowym plebiscycie, jak UK Search Awards i tak konkurencyjnej kategorii, jak Best SEO Campaign. – mówi Wojtek Mazur, Head of Content Marketing i co-founder w Elephate. – Dzięki wygranej trafiliśmy oficjalnie do grona najlepszych agencji SEO i Content Marketingu nie tylko w Wielkiej Brytanii, ale także w Europie. – dodaje.
Oponeo to sklep internetowy prowadzący sprzedaż opon samochodowych felg, obecny na 13 europejskich rynkach. Drogę do zwycięstwa w kategorii „najlepsza kampania SEO” rozpoczęto od kompleksowej optymalizacji SEO, by następnie skupić się na długofalowych działaniach z obszaru content marketingu. – Stworzyliśmy skuteczną strategię contentową opartą o działania na blogu klienta oraz pozyskiwaniu naturalnych zewnętrznych linków z treści publikowanych na różnych platformach motoryzacyjnych. – zaznacza Mazur. – Klient miał świadomość, że efekty z działań content marketingowych nie pojawiają się od razu i trzeba na nie poczekać. I że warto czekać, co dzisiaj potwierdzają wyniki kampanii oraz wyróżnienie w postaci nagrody za najlepszą kampanię SEO w Wielkiej Brytanii. – dodaje.
Zobacz również
Prowadzone działania przyczyniły się do wzrostu widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.co.uk o 668%. Imponujący efekt zdobył uznanie międzynarodowego jury i pozwolił pokonać takie agencje jak BlueGlass, Branded3 czy MediaCom Worldwide.