Warsztaty mają na celu merytoryczne wsparcie przedstawicieli kultury zaangażowanych w tworzenie, projektowanie oraz marketing aplikacji mobilnych wspierających reprezentowane przez nich instytucje, takie jak, np.: teatry, kina, muzea, galerie.
„Jako Centrum Cyfrowe konsekwentnie badamy wpływ rozwoju technologicznego na społeczeństwo oraz związane z nim, postępujące zmiany kulturowe. Współpracujemy z instytucjami kultury w zakresie coraz większej otwartości na nowe potrzeby społeczeństwa, a z drugiej strony widzimy potencjał i zasięg nowych technologii, które taką otwartość ułatwiają” – komentuje Ewa Majdecka, specjalistka ds. otwartości w kulturze z Pracowni Otwierania Kultury w Centrum Cyfrowym.
Zobacz również
Wydarzenie to jest bezpłatne, wymagana jest jednak rejestracja poprzez formularz dostępny na stronie.
Podczas warsztatów prowadzący przybliżą uczestnikom rynek aplikacji mobilnych w kontekście ich szerokiego wykorzystania, przede wszystkim z punktu widzenia marketingowego. Uczestnicy dowiedzą się jak zaplanować start aplikacji, aby uzyskać możliwie jak najlepsze efekty oraz jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe, zwiększające liczbę pobrań, przy jednoczesnym wsparciu zaangażowania dotychczasowych użytkowników.
„Jest to nasz czwarty warsztat dotyczący promocji aplikacji mobilnych w tym roku, ale jest on na swój sposób wyjątkowy ze względu na grupę, dla której go przygotowujemy. Głęboko wierzymy bowiem w potencjał, jaki drzemie w nieszablonowych i ambitnych projektach mobilnych polskich środowisk kulturowych, które z przyjemnością wesprzemy dzieląc się naszą wiedzą i doświadczeniem” – uzupełnia Marzena Kamińska, managing partner Up&More.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing