McDonald’s i Fundacja Ronalda McDonalda z nową kampanią McHappy Day

W spocie poznajemy jedną z inicjatyw Fundacji Ronalda McDonalda - Dom Ronalda McDonalda przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Dzięki gościnności Domu, przez ostatnie 2 lata już ponad 200 rodzin mogło być przy chorych dzieciach podczas długiego, często trudnego leczenia.
O autorze
0 min czytania 2017-12-08

Spot to również zaproszenie do udziału w akcji McHappy Day. Od 8.12.2017 do 31.12.2017 kupując specjalne breloki w restauracji McDonald’s, Klienci będą mogli wesprzeć Fundację – cały dochód z akcji zostanie przekazany na jej działania. Kampania realizowana jest w TV, w kanałach digital oraz w restauracjach McDonald’s.

Za strategię i kreację odpowiada DDB&tribal. Produkcją spotów zajęło się Papaya Films, a zakupem mediów – OMD (Macroscope).