Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Cyber Marian i mistrzyni Europy w drifcie twarzami nowej kampanii Szlachetnej Paczki. Jak wyszła kampania?

Małgorzata Rozenek-Majdan, Radosław Majdan, Cyber Marian i mistrzyni Europy w drifcie twarzami nowej kampanii Szlachetnej Paczki. Jak wyszła kampania?
Szlachetna Paczka do swojej nowej kampanii zaprosiła najgorętszą parą polskiego show biznesu Małgorzatę Rozenek- Majdan i Radosława Majdana.Na Facebooku Paczki pojawił się zabawny spot z udziałem pary, który rozpoczyna się od kłótni z kelnerem. Czy takie zachowania przystają Perfekcyjnej Pani domu?
O autorze
0 min czytania 2017-12-12

„Za dobre rzeczy się płaci” to nowa, zabawna kampania z udziałem znanych w różnych dziedzinach. W przystępny sposób gwiazdy zwracają uwagę na to, dlaczego warto wpłacać środki na Szlachetną Paczkę, a nie tylko zatrzymać się na przygotowaniu prezentu dla wybranej rodziny.

W spocie występują również inni influencerzy: Y – prowadzący kanał MagicofY, Cyber Marian i Wojtek Szumański, Karolina Pilarczyk – mistrzyni Europy w drifcie, Katarzyna Bonda, Matteo Brunetti – finalista „Masterchef” oraz organizatorzy Runmageddonu.

Jak podoba się Wam nowy spot?

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Życzliwość, wrażliwość, pracowitość i drużynowość. – To te same wartości, które od 16 lat wyznajemy w Paczce – mówi Jakub Marczyński. Akcja Szlachetnej Paczki rozpoczęła się w czerwcu, wtedy powstała kampania “Lubię Ludzi”, której spot możecie zobaczyć poniżej:

Słuchaj podcastu NowyMarketing