Marka zdecydowanie odbiega od przyjaznych rodzinom świątecznych kreacji od Johna Lewisa czy Marksa i Spencera. Czy dołączenie do zacnego grona świątecznych reklam brytyjskiej marki to dobry pomysł? Co myślicie o kampanii?
W tym roku również Pamela Anderson była gwiazdą kampanii producenta m.in. ekskluzywnej bielizny i gadżetów erotycznych. Za aparat chwycił John Rankin Waddell, który wyreżyserował również świąteczny spot marki 😉 Uznany fotograf zrobił swoje i trzeba przyznać, że na zdjęciach Pamela nawiązuje do, jeśli nie najlepszych, to dobrych lat!
Zobacz również
PS
W zeszłym roku PornHub, znana platforma pornograficzna, również zaprezentowała nam świąteczny spot. Na monitorze widzieliśmy postacie, które z różnych przyczyn spędzały wigilię samotnie, podczas gdy każdy powinien być w towarzystwie rodziny lub przyjaciół. Jaki finał miała ta opowieść?
Dwa lata temu zaś widzieliśmy zupełnie inną wizję:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej ciepłych i rodzinnych spotów świątecznych zobaczycie w naszym przeglądzie tegorocznych kreacji → tutaj.