Hoop Cola przygotowała świąteczne niespodzianki dla konsumentów – promocja konsumencka i nowy smak w limitowanej edycji

Nadchodzą Święta – wyjątkowy czas, na który z niecierpliwością czekamy przez cały rok.
O autorze
1 min czytania 2017-12-13

Z tej okazji Hoop Cola przygotowała wspaniałe niespodzianki – wprowadziła nowy wariant coli o pysznym, uwielbianym przez Polaków smaku krówki i zaprosiła wszystkich do udziału w promocji konsumenckiej „Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia”. To konkurs, w którym codziennie można wygrać aż 1000 zł. Już 21 zwycięzców zostało nagrodzonych. W puli nagród nadal jest 28 000 zł – codziennie jedna z osób biorących udział w zabawie wygrywa 1000 zł. To niepowtarzalna okazja, by sprawić radość tym, których kochamy i którzy są dla nas ważni.

Zasady promocji „Prześlij gwiazdkę i spełniaj marzenia” są proste. By wziąć udział w zabawie wystarczy opisać marzenie bliskiej osoby w formie życzeń i zakupić dowolny produkt marki Hoop w terminie 6.11 – 24.12. Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.hoopcola.pl. Każdy, kto weźmie udział w zabawie ma szansę wygrania 1000 zł na spełnienia marzenia bliskiej osoby. Codziennie jury wybiera najbardziej oryginalne zgłoszenia i nagradza autorów.

Druga, świąteczna niespodzianka marki to unikalna nowość. Co powstanie z połączenia największej polskiej marki coli i jednego z ulubionych smaków Polaków? Krówki to od wielu pokoleń, szczególnie popularne i lubiane słodycze na rynku polskim. Smak ten jest częstą inspiracją dla wielu produktów spożywczych, takich jak słodycze, lody, jogurty, sosy deserowe. Hoop Cola odkryła sposób, jak idealnie skomponować go również ze smakiem coli, tworząc pyszną kombinację, której nie sposób się oprzeć. Hoop Cola o smaku krówkowym to smakowity napój, o unikalnej recepturze. Idealny wariant na chłodne, jesienno – zimowe dni, kiedy przyjemności i produktów, które z nią kojarzymy. Nowość w portfolio Hoop Coli zamknięto w limitowanej edycji opakowania w stylu retro, które z pewnością wyróżni się na półce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj