Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).
O autorze
0 min czytania 2017-12-14

Od końca listopada na kanałach społecznościowych marki można oglądać film będący kontynuacją przygód miśka w świecie mafii. Oprócz brand hero marki zobaczymy w nim Rafała Myślińskiego i Kamil Natiego, twórców Suchara Codziennego. Materiał video nawiązuje do trwającej od listopada kampanii Plusha „Plush i mafia”. W ciągu zaledwie kilku dni video zostało obejrzane przez ponad 2 miliony użytkowników Facebooka i YouTube.

Film wspierany jest działaniami reklamowymi na Facebooku.

Vizeum współpracuje z marką Plush od stycznia 2016 r. Dom mediowy odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj