W świątecznym spocie marki APAP występuje sprzedawca choinek, dla którego Boże Narodzenie to czas wytężonej pracy. Choinki trzeba ustawiać, oprawiać, pakować i ładować do samochodów. Wysiłek z tym związany bywa przyczyną bólu pleców i mięśni, a wtedy z pomocą przychodzi APAP, sprawdzony lek na ból. Kampania telewizyjna z tym przekazem kierowana jest do widowni w całej Polsce.
To pierwsza kampania realizowana przez Leo Burnett na zlecenie USP Zdrowie. W zakres współpracy wchodzą działania ATL na rzecz marek APAP (Regular), APAP NOC i APAP dla dzieci Forte.
Zobacz również
Obejrzyj spot tutaj.
Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:
Strategia: Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett
Kreacja:
Maciej Porebski, Creative Director Leo Burnett
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół kreacji: Piotr Dugin, Marek Wyżnikiewicz, Diana Przykorska
Produkcja:
Kamil Ruciński, Broadcast Producer
Client Service:
Marta Tuczyńska, Account Director Leo Burnett
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Agencja należy do Publicis Groupe.