Agencja Hill+Knowlton Strategies w ramach stałej współpracy jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji dla marek Salatino oraz SuperFish, prowadzenie biura prasowego, współpracę z ekspertami zewnętrznymi oraz realizowanie działań z zakresu influencer marketingu.
Linia produktów Salatino zawiera różnorodne smaki gotowych do spożycia sałatek, które są propozycją dla osób aktywnych i poszukujących produktów bez substancji konserwujących.
Zobacz również
Marka SuperFish to z kolei szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów bez konserwantów takich jak: ryby wędzone, świeże, marynaty, salinaty czy twarożki.
Za obsługę klienta odpowiada zespół konsultantów z departamentu Komunikacji Marketingowej, którym kieruje Katarzyna Fabjaniak, Group Account Director. Klienta pozyskano w drodze rekomendacji, a umowę podpisano na czas nieokreślony
![#PrzeglądTygodnia [14.06-20.06.2024]: reklamy z tatą w roli głównej, perełki i antyperełki influencerskie, smok na Empire State Building](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/przeglad-tygodnia-14-20-142x0-c-default.jpg)
#PrzeglądTygodnia [14.06-20.06.2024]: reklamy z tatą w roli głównej, perełki i antyperełki influencerskie, smok na Empire State Building