Good. promuje Moc Porządku Leroy Merlin

Na początku stycznia wystartowała nowa kampania reklamowa Leroy Merlin „Moc Porządku” przygotowana przez agencję Good. Celem kampanii jest promocja asortymentu Leroy Merlin służącego przechowywaniu różnego rodzaju domowych przedmiotów.
O autorze
1 min czytania 2013-01-08

Pierwszy raz w kategorii sklepów dekoracyjno-wykończeniowych ciężar komunikacji został przeniesiony na działania prowadzone w Internecie. Dzięki mechanice opartej na interaktywnej grze wideo, konsument zostaje wciągnięty w świat łatwych, wręcz przyjemnych domowych porządków.

Na stronie głównej www.porządki.leroymerlin.pl użytkowników wita Pani Magda – Pani Domu z niewielkim może stażem, ale za to z wielką mocą. Pani Magda, tak jak miliony innych Pań Domu włada Mocą Porządku i z chęcią nauczy tej sztuki wszystkich zainteresowanych tematem. Żeby zobaczyć wideo z Mocą Porządku w akcji, użytkownik musi podpowiedzieć Pani Magdzie, których produktów z Promocji Przechowywanie w Leroy Merlin powinna użyć, żeby z jej domu zniknął cały bałagan. Gra podzielona jest na 6 etapów poświęconych wszystkim domowym pomieszczeniom – od piwnicy, aż po sypialnię. Dodatkowo autorzy, tworząc grę, ukryli w niej bonus – alternatywne zakończenie ostatniego filmu, które odkryć będzie można tylko za pomocą konkretnej sekwencji ruchów w grze. Ale ta sekwencja na razie pozostaje tajemnicą, choć jak głosi plotka, wkrótce ma pojawić się na Facebooku.

Good. to agencja strategiczno-kreatywna należąca do Grupy K2. Za kreacje spotów TV odpowiada agencja Brain.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj