Po wygranym przetargu sieć partnerska TalentMedia w Bułgarii będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej, dobór influencerów, realizację oraz prowadzenie nowego kanału marki Avon na bułgarskim YouTube. Współpraca ma charakter długofalowy i rozpoczęła się od stycznia 2018.
– Cieszymy się z tej wygranej, bo rynek bułgarski jest niezwykle perspektywiczny. Plan rozwoju TalentMedia zakłada naszą obecność na rynkach CEE i otwarcie kolejnych oddziałów w regionie. W Bułgarii z YouTube korzysta już 72% użytkowników sieci i aż 50% w wieku 16 lat i powyżej. Sam watchtime, czyli czas oglądania treści na platformie, rośnie z roku na rok o ponad 50%. Użytkownicy sieci coraz więcej czasu spędzają z treściami emitowanymi na bułgarskich kanałach, a to wpływa także na wzrost liczby influencerów. Jednak prawdziwy boom na tym rynku z pewnością jeszcze przed nami – komentuje Krystian Botko, CEO TalentMedia.