Ewelina Antonowicz specjalizuje się w kampaniach 360°. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży lifestyle’owej, pracując z klientami z sektora premium. W FFW Communication dołączyła do zespołu prowadzącego zintegrowane kampanie digitalowe dla marki Lenovo na stanowisku Account Managera.
Kinga Łukomska jako Account Manager wzmocniła zespół odpowiedzialny za obsługę marek Impel, ING oraz Getin Noble Bank. Będzie współtworzyła i prowadziła kampanie digitalowe zarówno dla rynku konsumenckiego, jak i segmentu B2B.
Zobacz również
Marcin Góralski jest nowym Account Managerem, który dołączył do zespołu koordynującego m.in. program InCredibles realizowany dla Kulczyk Investments.
Dodatkowo w zespole pojawiły się dwie osoby, które obejmą stanowiska juniorskie – Marta Surmacz zasili zespół obsługujący markę Canon, a Iwo Krycki team social media.
Do agencji dołączył także nowy digital media planner – Piotr Bender, którego zadaniem będzie wsparcie całego zespołu w efektywnym planowaniu mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Ubiegły rok był dla nas niezwykle udany; powiększyliśmy zespół do prawie 40 osób, rozpoczęliśmy realizację projektów contentowych m.in. dla marek Canon, Sephora, Kross oraz Drogerii Ziko – powiedział Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający FFW Communication.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Cieszę się, że w 2018 rok wchodzimy w liczniejszym składzie, dodatkowe zasoby pozwolą nam rozwijać się i efektywnie wzrastać – dodaje.