fot. Sara Napierała
To wynik trwającej trzy tygodnie kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych dla Hard Rock Cafe – sieci restauracji działających w ponad 52 krajach na całym świecie. Za jej realizację odpowiadała trójmiejska agencja DDS Poland.
Zobacz również
Hard Rock Cafe, słynące z rockowej atmosfery restauracje, obecne są w Polsce w trzech największych miastach: Warszawie, Krakowie i Gdańsku. W związku z otwarciem kolejnego lokalu znanej marki we Wrocławiu agencja DDS Poland przygotowała kampanię reklamową, której celem było znalezienie kandydatów dopasowanych pod względem osobowości do zespołu tworzonego przez Hard Rock Cafe.
W wyniku koncepcji kreatywnej, opartej na haśle: „Sprawdź, czy do siebie pasujemy”, powstały dwie wersje dedykowanego landing page’u, w ramach którego odbywała się rekrutacja. Na stronie znalazł się żartobliwie sformułowany test osobowości. Jego wypełnienie pozwalało – w formie zabawy – zweryfikować osobie aplikującej, czy pasuje do profilu kandydata poszukiwanego przez firmę. Po przejściu „hardrockowego” quizu pojawiała się informacja o możliwości aplikowania – poprzez dołączenie CV lub pozostawienie adresu e-mail.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na potrzeby kampanii, we współpracy z trójmiejskim domem produkcyjnym G58, stworzono dwa 30-sekundowe spoty reklamowe, których celem była promocja strony rekrutacyjnej w mediach społecznościowych.
– Zależało nam na znalezieniu jak największej liczby jak najlepiej dopasowanych osobowości, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Dlatego stworzyliśmy dwa intrygujące, subtelne w warstwie obrazowej i dwuznaczne w warstwie tekstowej, filmy nawiązujące do hasła kampanii „Sprawdź, czy do siebie pasujemy”. Do jednego z nich zaangażowaliśmy modelkę, do drugiego: modela, których silne, wyraźne osobowości miały nawiązywać do oryginalnych, ciekawych postaci tworzących zespół Hard Rock Cafe – mówi Dawid Napierała, Art Director w agencji DDS Poland.
Podczas kręcenia filmów przeprowadzono również profesjonalną sesję zdjęciową. Spójne z ideą kampanii klimatyczne fotografie z wizerunkami modeli pojawiły się w dwóch wersjach strony pasujemydosiebie.pl. Profilowane i kierowane działania promocyjne prowadzono przez trzy tygodnie w serwisie Facebook.
– Kreatywny pomysł na rekrutację spotkał się z szybką i pozytywną reakcją ze strony aplikujących. Dzięki współpracy z agencją DDS Poland w krótkim czasie pozyskaliśmy 400 wartościowych kontaktów do kandydatów odpowiadających profilowi marki, co pozwoliło nam w sprawny sposób przeprowadzić kolejne etapy rekrutacji i skompletować zgrany zespół do naszej nowej restauracji. Jej otwarcie planowane jest na koniec lutego tego roku – mówi Monika Ugodowska, Director of Sales & Marketing Poland, Hungary & Hamburg.