Zgłaszający się do konkursu mają do wyboru 3 kategorie:
- INNOVACYJNY BIZNES – produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
- INNOVACYJNE DOŚWIADCZENIE – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
- INNOVACYJNE MEDIA – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.
Kategorie szczegółowo opisane zostały na stronie.
Zobacz również
I termin zgłoszeń do konkursu upływa 9 lutego 2018. Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 23 kwietnia podczas Gali Konkursu Innovation 2018 w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.
Więcej o Konkursie i Konferencji Innovation 2018 na stronie.
Innovation to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą konkursu INNOVATION 2018 jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing