W związku z najnowszą kampanią firmy Melvit spółki działające w ramach grupy komunikacyjnej MullenLowe podjęły ścisłą współpracę, której celem jest kompleksowa obsługa klienta. Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję. – Zdecydowaliśmy się na współpracę z MullenLowe ze względu na przygotowaną ofertę, która jest spójna z naszą strategią i odzwierciedla kluczowe cele marki – mówi Maria Rzewnicka, Dyrektor ds. Marketingu i Opakowań Melvit S.A.
Pierwsza kampania firmy Melvit będzie promowała innowacyjną linię produktów TRENDY LUNCH, naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować zdrowy i smaczny obiad, sałatkę lub posiłek do pracy. Trendy Lunch jest produktem, który odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, szukających szybkich rozwiązań bez rezygnowania ze zdrowego odżywania.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Obsługą klienta z ramienia Grupy zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską – Media Communication Director MullenLoweMediaHub.
Klient został pozyskany w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]