Nie chcemy zdradzać fabuły, ale spot wyświetlany podczas Grammy był w całości po francusku i nie miał żadnych napisów, a to sprawiło, że był najbardziej tajemniczym zjawiskiem dla osób nie posługujących się językiem francuskim.
Jest to oczywiście bardzo odważne posunięcie, które wykorzystuje drogi czas antenowy tylko po to, aby opowiedzieć historię, którą mało kto zrozumie. Old Spice podjął się zadania, mając nadzieję, że wzbudzi ciekawość i wygeneruje buzz w mediach społecznościowych. Po obejrzeniu spotu na Gali, zaciekawieni mogli przejść na kanał marki na YouTubie, aby zobaczyć, o co chodziło bohaterce spotu. My mamy dla Was już wersje z napisami 😉
Zobacz również
Spot miał zwrócić uwagę nie tylko mężczyzn, ale także zainteresować wszystkie Panie!
Co myślicie o akcji marki?
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Współpraca Old Spice z agencją Wieden+Kennedy zaowocowała serią świetnych kampanii i szalonych reklam, których wyróżnikiem jest absurdalny humor i nieposkromiona wyobraźnia. Jednak spot „Horrifying Mutant Nightmare Abomination (Remix)” to zupełnie inny poziom szaleństwa!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Zobaczcie zatem, co się dzieje, gdy chłopcy zaczynają używać kosmetyków i stają się mężczyznami, dziewczyny zaczynają być partnerkami, a matki zaczynają być smutne.