Przedłużono termin przyjmowania zgłoszeń do IV edycji konkursu EB Kreator, największego konkursu branży employer branding

Jeszcze do 9 lutego 2018 przyjmowane są zgłoszenia do IV edycji konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. W ramach konkursu firmy mogą zgłaszać zrealizowane projekty z zakresu employer branding i marketingu rekrutacyjnego, które były realizowane w 2017 roku.
O autorze
1 min czytania 2018-02-05

W ostatniej edycji do konkursu zgłoszono ponad 160 projektów, co czyni EB Kreator największym i najważniejszym konkursem branży employer branding w Polsce.

Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.

Konkurs EB Kreator to świetna okazja, aby zaprezentować firmę jako atrakcyjnego pracodawcę i aby pochwalić się osiągnięciami w obszarze marketingu rekrutacyjnego – tłumaczy Adam Wąsik z GoldenLine. – Zgłoszenie do konkursu EB Kreator to również szansa, aby docenić pracę zespołu odpowiedzialnego za działania employer branding w danej firmie – dodaje Wąsik.

Do konkursu projekty mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach: Zakładka kariera, Ogłoszenie rekrutacyjne, Kampania w social media, Akcja rekrutacyjna, Kampania employer branding, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz Wewnętrzna kampania employer branding.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To już czwarta odsłona konkursu, w ostatniej edycji Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, a zwycięzcami zostali: Lidl Polska, Merixstudio, Stanley Black & Decker, IKEA Retail, Polpharma, Future Processing, Apptension i Avon Cosmetics Polska oraz Aterima Med.

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 9 lutego 2018. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O wyborze zwycięzców zadecyduje Jury w składzie: Zyta Machnicka (Lightness), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Grzegorz Kiszluk (Brief), Adam Wąsik (GoldenLine), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital), Iwona Grochowska (Nais).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ogłoszenie laureatów i wręczenie statuetek odbędzie się w marcu podczas uroczystej gali.

Konkurs EB Kreator patronatem medialnym objęły m.in.: Personel i Zarządzanie, PRoto.pl, HRstandard.pl, Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, EmployerBranding.pl, HRNews, Magazyn Rekruter, NowyMarketing.