Właściciel agencji zapowiada także kolejne zmiany związane z prężnym rozwojem firmy.
Oboje nowych managerów SEOgroup to osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowej oraz SEO. Na nowych stanowiskach mają przede wszystkim dzielić się swoją wiedzą, wspierać młodszych członków zespołów i zadbać o koordynację prac w wyznaczonych obszarach i działach, które im podlegają. – W najbliższym czasie planujemy jeszcze dalsze zmiany strukturalne w firmie. Naszym celem jest stworzenie solidnych fundamentów do dalszego rozwoju związanego z przekształceniem firmy w spółkę akcyjną, a nic nie pomoże w jego osiągnięciu w takim stopniu, co doświadczona kadra – tłumaczy Michał Herok, Managing Director SEOgroup.
Zobacz również
Agata Wojtyna jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, na której ukończyła zarządzenie ze specjalizacją marketing. Z firmą SEOgroup jest związana od ponad trzech lat. W tym czasie zajmowała stanowiska związane z pozyskiwaniem i obsługą Klienta. Na stanowisku Account Directora, powierzonym jej od stycznia tego roku, zarządza działem obsługi Klienta, jest odpowiedzialna za pozyskiwanie i obsługę kluczowych Klientów i koordynację projektów z zakresu marketingu internetowego.
Wojciech Władziński ukończył kierunek Informatyka ze specjalizacją „Technologie Internetu” w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Olsztynie. Z branżą SEO jest profesjonalnie związany od ośmiu lat. Pracował w agencjach takich jak Semtec czy Virtal oraz próbował swoich sił jako freelancer. Z SEOgroup związany od 1 lipca 2017 – początkowo jako Senior SEO Specialist. Od 1 stycznia 2018 r. awansował na stanowisko managerskie – Head of SEO. Odpowiedzialny jest za kompleksową obsługę Klientów z obszaru SEO, zarządzanie oraz nadzór nad zespołem z działu Executive.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]