Monitoring internetu jest dziś nieodzownym elementem każdej działalności w sieci. Daje możliwość poznania opinii klientów o produktach i usługach firmy, pozwala też zrozumieć potrzeby rynku. Dominująca rola portali społecznościowych, blogów czy forów dyskusyjnych, stoi u podstaw stworzenia narzędzia, które umożliwia kontrolowanie i monitorowanie rozpowszechnianych w sieci wypowiedzi internautów. SentiOne pozwala czuwać nad wizerunkiem marki w Internecie już od kilku lat.
Tymczasem marketerzy muszą zmagać się z wieloma wyzwaniami, jak choćby rozproszone kanały komunikacji i dotarcie do grupy docelowej z niepowtarzalnym przekazem. Eksperci szacują, że ten rok będzie przebiegał pod znakiem konwersacji w sieci – zarówno tych publicznych, jak i komercyjnych, lecz prowadzonych w kanałach prywatnych. Obsługa klienta staje się marketingiem naszych czasów. 73% klientów uznaje, że przyjazne podejście i zaangażowanie marki, wpływa na polecanie jej kolejnym osobom. Budowanie relacji zaczyna się więc od zlokalizowania rozmówców zainteresowanych produktem i usługą. W odpowiedzi na te potrzeby SentiOne wprowadziło w swoim narzędziu możliwość prowadzenia konwersacji z internautami.
Zobacz również
SentiOne Listen & React daje możliwość zarządzania całą marką w sieci – od określenia grupy docelowej po zamykanie procesu posprzedażowej relacji z klientem (reklamacji czy wsparcia serwisowego). – komentuje nowość Kamil Bargiel, CEO SentiOne. – Zadbaliśmy, by całość prowadzonych w SentiOne aktywności była odpowiednio ustrukturyzowana. System pozwala nadawać role, priorytetyzować wątki oraz mierzyć efektywność prowadzonych działań, co jest dziś niezbędne dla każdego przedsiębiorstwa z prozaicznego powodu – czas to pieniądz, a zatem za naszym rozwiązaniem przemawia ekonomia.
42% internautów oczekuje reakcji marki na pytanie lub post dodany w mediach społecznościowych, do 60 minut od jego publikacji. Nowa funkcja pozwala prowadzić i analizować dyskusje z internautami w czasie rzeczywistym w jednym miejscu, daje szanse zarządzania całą marką w sieci. React wykorzystuje wszystko, co najbardziej wartościowe w monitoringu internetu a przydatne działom odpowiedzialnym za sprzedaż oraz zespołom zajmującym się obsługą klienta. Pozwala nie tylko obserwować wzmianki, ale także bezpośrednio z poziomu narzędzia wchodzić w konwersacje z użytkownikami sieci. SentiOne zatem pozwala zarówno pozyskać klientów jak i zamykać proces relacji z klientem.
Więcej informacji na temat SentiOne React można znaleźć pod adresem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing