Fish Ladder z nową kampanią dla Multikino

Multikino wraz z Fish Ladder, kreatywnym studiem należącym do Platige Image, przygotowało kampanię Rodzina do Kina, promującą kartę lojalnościową skierowaną do najmłodszych widzów i ich rodziców.
O autorze
1 min czytania 2018-02-07

Otrzymają oni nie tylko ofertę dopasowaną do swoich potrzeb, ale również zaproszenie do bogatego świata bohaterów i ekscytujących przygód. Dzięki niemu zajrzą na drugą stronę ekranu, gdzie kryje się pulsująca kolorami kraina filmowych postaci. W świecie tym, podstępny reżyser Maestro czyha na odważną uczennicę szkoły kaskaderskiej Voltę Karambol. Powstrzymać go może tylko nieśmiały, początkujący operator filmowy Lens i jego niezwykli pomocnicy.

Rodzina do Kina, to świeża i nowatorska kampania, na potrzeby której stworzono kompletny, przemyślany świat oferujący dziesiątki angażujących i fascynujących przygód. Zamieszkujący filmową krainę bohaterowie sprawiają, że każda wizyta w kinie zamienia się w okazję do spotkania grupy najfajniejszych i zwariowanych przyjaciół.

Za koncepcję kampanii odpowiada studio kreatywne Fish Ladder, kreatywne studio.

– Pomysł na świat i postaci kampanii Rodzina do Kina wziął się z chęci pokazania, jak fascynująca jest praca nad filmem. Od etapu tworzenia scenariusza aż po postprodukcję magia kina powstaje w wyniku arcyciekawego, dynamicznego procesu. Bohaterowie kampanii to właśnie ucieleśnienia profesji związanych z branżą filmową – opowiada Tobiasz Piątkowski, Design Lead w Fish Ladder – Volta i spółka to więcej niż maskotki promocji – to osobowości żyjące własnym życiem. Towarzyszą im równie oryginalni ulubieńcy – wścibska kamera, niezawodny materac kaskaderski i podstępny megafon reżysera. Najmłodsi widzowie dostają zaproszenie na druga stronę ekranu, do pulsującego kolorami, kreatywnego świata do którego warto wracać.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowsza oferta Multikina dedykowana rodzinom Rodzina do Kina gwarantuje tańsze bilety, zestawy barowe i gadżety filmowe w promocyjnych cenach, a do tego program lojalnościowy. Dzięki niej wyjście do kina w rodzinnym gronie stanie się jeszcze bardziej atrakcyjne i opłacalne. Więcej informacji na temat samej akcji znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się