Przede wszystkim ze względu na ich wyjątkowy smak, czego przykładem jest nowy produkt w portfelu firmy Coca-Cola – napój herbaciany FUZETEA, którego ambasadorką została Barbara Kurdej-Szatan.
Butelkowane napoje herbaciane to kolejny krok na drodze ewolucji herbaty. Ich skład potrafi być naprawdę niezwykły! Przykładem zaskakującej fuzji smaków jest napój herbaciany FUZETEA. To najnowszy produkt w portfelu firmy Coca-Cola, którego ambasadorem została aktorka Barbara Kurdej-Szatan. Jego komunikację wspiera także Anna Skura, blogerka i podróżniczka znana jako What Anna Wears, Gabriela Drzewiecka, dziennikarka, Paula Jagodzińska, autorka bloga Beauty Fashion Shopping, Karolina i Adrian Jędrzejczyk, autorzy bloga parentingowego Szafeczka, Osi Ugonoh, modelka, Michał Będźmirowski, bloger parentingowo-lifestyle’owy znany jako Modny Tata oraz Jacek Gadzinowski, youtuber znany pod pseudonimem Jack Gadovsky.
Zobacz również
Dlaczego herbata jest tak ważna w naszej kulturze i jaka jest jej historia? Człowiek poznał herbatę bardzo dawno temu, trudno nawet określić kiedy dokładnie, ponieważ początki jej użycia opisują legendy. Co pewne, pierwsze metody picia naparu herbacianego znacznie odbiegały od dzisiejszych. Jej liście mielono na proszek, który prasowano w tabliczki, te z kolei podgrzewano i kruszono, po czym rozcierano w moździerzu, by wreszcie zalać je wodą. Dopiero pomysł zaparzania wysuszonych liści przybliżył herbatę do postaci, jaką znamy dziś. Dlaczego tak bardzo przypadła nam do gustu?
Z piciem herbaty wiąże się wiele emocji. Nie jest to już bezbarwny napar przygotowywany odruchowo i nieświadomie, lecz chwila swoistej ceremonii i rytuału. Cenimy herbatę ze względu na jej smak, ale także za orzeźwienie, jakie nam daje. Tonizuje nas i harmonizuje nasze ciało. Pozwala nam na chwilę wytchnienia i relaksu. O ile poranna kawa ma nas obudzić i nastroić do działania, o tyle herbata pozwala nam na małą przerwę. To chwila skupienia, dzięki której możemy z nową energią kontynuować swój dzień lub wręcz przeciwnie – spokojnie zakończyć go relaksem przy filiżance napoju współgrającego doskonale z muzyką czy książką. Z drugiej strony herbata pozwala nam cieszyć się czasem spędzonym w gronie bliskich. Wzmacnia więzi społeczne w sposób tak subtelny, że często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Jest ona tłem dla wielu spotkań, swoistą oprawą poważnych rozmów oraz drobnych pogaduszek – wyjaśnia tea master, Rafał Przybylok, współautor bloga Czajnikowy.pl.
Herbata towarzyszy nam przy różnych okazjach. Nie zdajemy sobie często z tego sprawy, ale w przeliczeniu na osobę wypijamy jej więcej niż Chińczycy. Polska kultura herbaciana jest na co dzień obecna w naszym życiu. Napój herbaciany FUZETEA to kolejny etap w jej dziejach. To zaskakująca fuzja smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, dostępna na polskim rynku od stycznia 2018 roku w pięciu kompozycjach:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa;
- fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej;
- fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku;
- fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty;
- fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.
FUZETEA to produkt w pełni opracowany na podstawie zasad długoterminowej strategii biznesowej The Coca-Cola Company: Total Beverage Company. Zgodnie z jej ideą firma chce zapewnić ludziom na całym świecie napoje, których oczekują. Obecnie konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich decyzji, coraz większą wagę przywiązują do swojego stylu życia, zbilansowanej diety, a co za tym idzie do spożycia cukru. Chcą jeszcze większego wyboru produktów, pragną wielu możliwości – FUZETEA to odpowiedź na ich potrzeby.
Słuchaj podcastu NowyMarketing