Warunki atmosferyczne niezaprzeczalnie wpływają na nasz nastrój. Jednak to, jak mieszkamy, ma równie duże znaczenie. To w domu spędzamy najwięcej czasu, zwłaszcza zimą, gdy aura nie zachęca do wyjścia na zewnątrz. Radosny i pełen energii nastrój możemy wprowadzić do domu na przekór temu, co się dzieje za oknem. IKEA radzi, by za pomocą prostych pomysłów zmienić dom i cieszyć się świetnym humorem już teraz, nie czekając, aż nastanie wiosna.
IKEA chce być blisko ludzi – rozumieć i na bieżąco odpowiadać na ich potrzeby. Ważne, by sprawnie oraz szybko reagować na zmieniające się oczekiwania klientów. Dlatego też w ramach nowej kampanii postanowiliśmy odnieść się do tego, co widzimy za oknem i zaproponować rozwiązania, które sprawią, że codzienne życie Polaków stanie się lepsze. Podejście to jest zgodne z wizją, która towarzyszy IKEA nie od dziś – mówi Karolina Szabłowska, External Marketing Communications Manager w IKEA Retail w Polsce.
Zobacz również
Komunikacja wizerunkowa będzie trwać od 8 lutego do 25 marca 2018 r. i zostanie połączona z kampanią wspierającą dwie linie produktowe. Pierwsza z nich, zaplanowana na luty, dedykowana jest fotelom, zaś odsłona drugiej przewidziana jest na marzec. Działania obejmują szerokozasięgowe kanały tradycyjne (TV, radio, prasa), digital oraz wszystkie sklepy IKEA w Polsce. Spot wizerunkowy będzie miał emisję w stacjach głównych TV (TVN, Polsat, TVP) oraz w kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kampania będzie wspierana ponadto zasięgowymi działaniami online (m.in. w serwisie YouTube i na portalu społecznościowym Facebook), a także w prasie, w ogólnopolskich tytułach wnętrzarskich, opiniotwórczych czy z segmentu lifestyle. Przewidziana jest również współpraca
z influencerami z obszaru urządzania wnętrz oraz lifestyle.
W spocie słychać charakterystyczny głos Fisza z udziałem muzyki autorstwa Emade. To już trzecia kampania w ramach platformy „IKEA. Niech żyje dom” z udziałem artysty, z którym IKEA współpracuje od sierpnia 2017 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ideę kreatywną kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS. Za produkcję spotów reklamowych odpowiedzialny był dom produkcyjny TANK, a sesję zdjęciową zrealizowało Studio Tęcza. Zakup mediów do kampanii koordynował w całości dom mediowy MEC/Wavemaker, zaś współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.
Słuchaj podcastu NowyMarketing