W wyniku ogłoszonego przetargu jego przygotowanie zostało powierzone agencji Engine. Odpowiada ona zarówno za projekt graficzny jak i wdrożenie witryny.
Wyróżniającym elementem projektu stał się charakterystyczny zestaw kształtów inspirowany wyłaniającą się z ziemi nieregularną bryłą przyszłej siedziby muzeum. Stonowana kolorystyka layoutu nawiązuje do głównej zawartości serwisu – archiwalnych materiałów i zdjęć.
Zobacz również
– Naszym celem było stworzenie serwisu, który dzięki nowoczesnym rozwiązaniom ułatwi użytkownikom odbiór trudnych tematów historycznych i jednocześnie wyróżni symbolikę tego miejsca i bryły budynku. Projekt graficzny strony zaproponowany przez Engine zachwycił nas od samego początku. Nowa strona internetowa Muzeum jest z całą pewnością jedną z najnowocześniejszych stron internetowych sektora kultury w Europie – mówi Anna Kądziela-Grubman Kierownik Działu Informacji i Promocji Muzeum II Wojny Światowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]