Firma Engave, twórca m.in. rozwiązania IT – IronCloud, chcąc precyzyjniej docierać do grup docelowych ze swoimi usługami, zdecydowała się na działania content marketingowe. Dotarcie do grup docelowych powierzyła agencji ContentHouse specjalizującej się m.in. w działaniach content marketingowych w sektorze B2B.
– Decyzję o współpracy z ContentHouse podjęliśmy z kilku powodów. Jednym z nich była dobra komunikacja, która towarzyszyła nam podczas negocjacji konkretnych działań, jakie zaproponowała agencja. Razem szukaliśmy takich rozwiązań, które wpisują się w szerszą strategię content marketingową firmy
Zobacz również
Engave S.A. – mówi Adrianna Kilińska, wiceprezes zarządu w firmie Engave S.A. i dodaje: – Cel mamy wspólny i jeden – chcemy efektywnie wykorzystać ten kanał komunikacji do wsparcia biznesu i nowej marki IronCloud oferującej usługi z zakresu zabezpieczania i przechowywania danych w chmurze. Jestem przekonana, że wspólne projekty z ContentHouse przyniosą biznesową wartość nie tylko mojej firmie, dostarczą ją również moim klientom i o to będziemy się wszyscy starać.
W ramach współpracy ContentHouse będzie odpowiadał za opracowanie strategii komunikacyjnej, budowę struktury redakcyjnej portalu na temat bezpieczeństwa IT i rozwiązań chmurowych, prowadzenie oraz zakup mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]