30 stycznia, w „Piekło nad Niebem”, odbyła się premiera czwartego zapachu Aura Mugler dedykowanego kobietom, które podążają za swoim instynktem i są gotowe na odkrywanie swoich pragnień. Wyborem lokalizacji, scenografią oraz koordynacją spotkania przeznaczonego dla dziennikarzy, influencerów i partnerów biznesowych zajęła się agencja ROOTS. Za realizację projektu odpowiadała Marta Dobrut – senior event manager.
Premiera zapachu Aura Mugler odbyła się 30 stycznia w „Piekło nad Niebem” w Warszawie, a gośćmi specjalnymi spotkania byli Christophe de Lataillade, Dyrektor Artystyczny Mugler oraz Pierre Aulas, Dyrektor Zapachowy, który od lat pracuje przy tworzeniu zapachów Muglera. W spotkaniu udział wzięli dziennikarze z prasy i portali urodowych, blogerki oraz przedstawiciele firm partnerskich. Licznie zgromadzonych gości powitała Małgorzata Roszczyk – Clarins Group Director, a imprezę poprowadziła Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager Clarins Group. Główną atrakcją premiery był mapping 3D oraz scenografia inspirowana kolorem zielonym – bujne ozdoby roślinne połączone z ciężkim dymem. Wieczór uświetnił akustyczny mini recital Klaudii Szafrańskiej z zespołu Xxanaxx.
Zobacz również
„Zapach AURA jest inny niż wszystko co do tej pory wąchaliśmy. Dlatego też jego kwiatowo-zwierzęco-zmysłowy charakter wymagał specjalnej oprawy, aby goście mogli uczestniczyć w doświadczeniu sensorycznym, które pobudzi ich wszystkie zmysły. Bliskość z naturą, tajemniczość, dzika i tajna siła do odkrywania swoich pragnień. Mugler przez tę kreację zapachową, każe nam oderwać się od codzienności i posłuchać swojego prawdziwego, pierwotnego i kobiecego instynktu. Sceneria i klimat eventu niewątpliwie przeniosły nas w jego magiczny świat.” – Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager Clarins Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing