…a w tym czasie mieszkańcy stolicy, w drodze do pracy, będą mogli spróbować świeżych, zdrowych i gorących zup tej marki.
Marka Pan Pomidor, zimową akcją degustacyjną chce przekonać warszawiaków do spróbowania gotowych, przygotowanych wyłącznie z naturalnych składników i bez konserwantów zup.
Zobacz również
Zależy nam, by nie tylko rozgrzać przechodniów w mroźne dni, ale przede wszystkim przekonać śpieszących się ludzi, że dania gotowe mogą być zdrowe, smaczne i stanowić doskonałe uzupełnienie codziennej diety. – Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Marketing manager Pan Pomidor & Company.
Degustacje w Warszawie to kolejna odsłona „Porcji ciepła od Pana Pomidora”, którą producent zainicjował w styczniu. Świeże i gorące zupy Pan Pomidor rozgrzewały wówczas i napędzały pozytywną energią wszystkich wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy. Marcowe aktywności marki wspierane będą w mediach społecznościowych oraz działaniami PR, za które odpowiada ConTrust Communication.
Zupy Pan Pomidor to smaczny i w 100% naturalny posiłek, gotowy do zjedzenia w 4 minuty. Wegetariańskie danie dla wszystkich, którzy chcą odżywiać się zdrowo, lekko i smacznie, a nie zawsze mają czas na gotowanie. Zupy są rozlewane na gorąco i zamykane w pojemnikach od razu po nalaniu – tak jak się to robiło dawniej. Nie ma w nich ani grama konserwantów, można je więc podawać także dzieciom. Zupy są do nabycia w sklepach sieci Carrefour, Auchan, E.Leclerc, Żabka, Piotr i Paweł, Organic oraz Tesco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing