…rynku motoryzacyjnego.
Samochody są dostarczane przez Mitsubishi Motors w ramach wspólnego projektu badawczego z Ministerstwem Przemysłu (MOI) w zakresie rozwoju infrastruktury pojazdów elektrycznych w Indonezji. Pojazdy będą służyć do przeprowadzenia szeregu badań, które określą w jaki sposób istniejąca infrastruktura transportowa Indonezji może zostać służyć pojazdom elektrycznym. Badania zakładają wykorzystanie aut w różnych środowiskach, w tym w miastach, regionach turystycznych i na odległych wyspach.
Zadaniem projektu jest również określenie potencjału zarządzania energią pojazdów elektrycznych, na przykładzie Mitsubishi Outlandera PHEV, który zostanie wykorzystany jako nośnik danych.
Osamu Masuko, dyrektor generalny Mitsubishi Motors, powiedział: „To ważny moment dla Mitsubishi Motors, dla rządu Indonezji i dla jej mieszkańców, którzy mogą czerpać większe korzyści z posiadania samochodu i życia w lepiej skomunikowanej społeczności i w bezpieczniejszym, czystszym środowisku.”
Pan Masuko dodał: „Indonezję postrzegamy jako jeden z najbardziej obiecujących rynków w południowo-wschodniej Azji, jako kraj młodych ludzi, otwartych na możliwości, wynikających z posiadania samochodu. Wiążą się one jednak z wyzwaniami, jakimi jest zrównoważenie społecznego zapotrzebowania na produkty motoryzacji z wymogami ochrony środowiska.”
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Dzisiejsza uroczystość jest drugim ważnym wydarzeniem dla Mitsubishi Motors w Indonezji. W kwietniu ub. roku korporacja otworzyła nowy zakład produkcyjny w Bekasi. Mitsubishi Motors sprzedaje samochody w Indonezji od czasu powstania firmy w 1970 roku i utrzymuje silne relacje z lokalnymi partnerami na terenie całego kraju.
Słuchaj podcastu NowyMarketing