Czterominutowa reklama to pokaz możliwości nowego HomePod’a. Piosenkarka i tancerka FKA twigs po długim dniu wraca do domu i prosi urządzenie Apple, by zagrało utwór, który ona lubi… Artystka po jakimś czasie dostaje energetycznego kopa i zaczyna tańczyć!
Warto wspomnieć, że reżyserem filmu jest Spike Jonze, który odpowiada między innymi za Oscarowy film “Ona”.
Zobacz również
PS
Jeśli mowa o szalonych tańcach to koniecznie trzeba wspomnieć o reklamie KENZO. Taniec to forma sztuki, ekspresji. Piękna przestrzeń, piękni ludzie i kobieta, która, jak się później okazuje, nie do końca dobrze czuła się w takiej scenerii. Dzięki tańcu pokazała nam skrywaną przed wszystkimi „dziką” osobowość.
Muzyka jest także pasją, która pomaga przekraczać granice, nie tylko geograficzne. Zachęca do przełamywania barier, inspiruje ludzi do tego, by nie zatrzymywali się w dążeniu do celu. Mastercard inicjuje kampanię „Start Something Priceless”, by podkreślić, jak ważną rolę muzyka może odegrać w życiu ludzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing