V Kongres Dyrektorów E-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe.
O autorze
1 min czytania 2018-03-07

Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Kongres Dyrektorów E-commerce już po raz piąty zjednoczy najważniejsze osoby z branży. W tym roku spotkanie będzie poświęcone ultranowoczesnym technologiom. Big data, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, czy IoT to rozwiązania, które zadecydują o tym, jak dynamicznie i w którym kierunku będą rozwijać się systemy do e-sprzedaży oraz kształtować strategie.

Agenda Kongresu to 16 sesji merytorycznych prowadzonych przez praktyków e-commerce i omnichannel z całej Europy oraz 3 inspirujące sesje keynote z liderami branżowymi. Nie zabraknie takich tematów, jak automatyzacja w obsłudze klienta, personalizacja i inteligentna optymalizacja on-site, API-driven commerce, robotyka w logistyce, czy łączenie e-commerce B2B z tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Wśród zaproszonych prelegentów są dyrektorzy największych e-commerce w Polsce. Na kongresowej scenie wystąpią między innymi: Przemysław Porada (Dyrektor E-commerce Wittchen), Mariusz Nowak (Dyrektor Omnichannel Black Red White), Michał Przybysz (Dyrektor E-commerce IKEA), Ryszard Hapka (Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju systemów e-commerce TME.pl), Artur Piekarczyk (były Wiceprezes Zarządu TIM SA, obecnie niezależny konsultant ds. cyfryzacji przedsiębiorstw B2B) oraz Piotr Więcek (Dyrektor Generalny Grupy Krakvet).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczny Kongres Dyrektorów E-commerce to szybka podróż w przyszłość. Zaprezentujemy case studies branżowych liderów, którzy już z powodzeniem wykorzystują najnowsze technologie w strategiach sprzedaży. Mamy nadzieję, że zarówno tematyka, jak i nawiązane podczas wydarzenia kontakty pozwolą już teraz przygotować się na przełomowe zmiany… Na (R)ewolucję w e-sprzedaży. – komentuje tematykę Katarzyna Czeremańska, Project Manager Kongresu Dyrektorów E-commerce.

Wydarzenie jest dedykowane dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy. Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – Grupa Raben.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się