Bohaterami spotów są trzy sympatyczne zające: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek. Swoją piosenką przypominają o tradycji malowania pisanek, która w Polsce sięga końca X wieku. Tym samym wprowadzają już w klimat zbliżających się wielkimi krokami Świąt Wielkanocnych.
Spot jest kolorowy, wesoły, towarzyszy mu zabawna piosenka, która łatwo wpada w ucho i z pewnością będzie cieszyć dzieci przed telewizorami i te, które usłyszą ją w Internecie. Dodatkowo za naklejki zdobyte w trakcie zakupów w sieci hipermarketów Intermarche, dzieci będą mogły dostać własnego Kicaczka.
Zobacz również
Mimo, że byliśmy w pracy, to w trakcie kręcenia spotu nie tylko dzieci świetnie się bawiły. Oczywiście praca przebiegła profesjonalnie i w zgodzie z najlepszymi praktykami. We współpracy z Hand Made zrealizowaliśmy bardzo fajny spot, który prawdopodobnie wywoła uśmiech na twarzy nie tylko dzieci ale i dorosłych – MIROSŁAW POWAGA (STARSZY SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I REKLAMY, INTERMARCHE)
Emisja spotów telewizyjnych i w Internecie potrwa do Świąt Wielkanocnych. Agencja w całości odpowiadała za kreację, scenariusz i realizację oraz czuwała nad produkcją spotu, którą zrealizował dom produkcyjny Imperia Film.
Intermarche to franczyzowa sieć supermarketów spożywczych, działającą w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Do Grupy należą także supermarkety Bricomarché ‘dom i ogród’. W Polsce znajduje się ponad 230 sklepów Intermarché. Firma angażuje się w działania prospołeczne – Fundacja Muszkieterów, która wraz z samorządami lokalnymi m.in. finansuje budowę placów zabaw w miejscowościach, w których znajdują się sklepy Intermarche.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Hand Made to dynamiczna, niezależna agencja z polskim kapitałem, wyróżniona tytułem Agencja Roku – Krakowska Siła, w badaniu Media&Marketing Polska oraz srebrnym Effie w kategorii Motoryzacja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing