Hennessy kontynuuje współpracę z polskim Ambasadorem marki

Hennessy Polska rozpoczyna drugi rok współpracy z jednym z najbardziej znanych artystów polskiej sceny hiphopowej – Adamem Ostrowskim O.S.T.R. Współpraca obu partnerów będzie kontynuowana pod hasłem: “Never Stop. Never Settle”.
O autorze
1 min czytania 2018-03-09

Drugi rok partnerstwa rozpoczyna wspólna trasa koncertowa promująca najnowszą płytę O.S.T.R. “W drodze po szczęście”. Koncerty O.S.T.R. we współpracy z Hennessy odbędą się w 4 miastach w Polsce: 9.03 we Wrocławiu, 10.03 w Krakowie, 16-17.03 w Warszawie oraz 24.03 w Gdańsku.

W 2017 roku odbyła się wspólna trasa koncertowa “Hennessy O.S.T.R. Autentycznie” – 30 koncertów w całej Polsce odwiedziło ponad 10 tysięcy fanów. Integralną częścią trasy były Strefy Hennessy, gdzie fani mieli okazję doświadczyć marki, wziąć udział w spotkaniach z Ambasadorem, a także spróbować koktajli na bazie koniaku Hennessy, przygotowanych przez Wojciecha Urbańskiego, mistrza świata w barmaństwie klasycznym, również Ambasadora Hennessy w Polsce.

O.S.T.R. jest pierwszym polskim Ambasadorem Hennessy. Współpraca marek Hennessy i O.S.T.R. ma charakter autentycznego partnerstwa. Od kilkunastu lat O.S.T.R. konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym, pozostając wiernym takim wartościom, jak upór, dążenie do celu, prawda, konsekwencja, chęć rozwoju. To wartości spójne z globalnym przesłaniem Hennessy.

Hennessy od wielu lat związane jest ze środowiskiem hiphopowym – z powodzeniem wspiera artystów na całym świecie, reprezentujących takie wartości, jak m.in. odwaga, autentyczność, determinacja, wolność, niezależność, wytrwałość. Motto Never stop. Never settle. reprezentuje wewnętrzną potrzebę zmierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym w tym, co się robi. To hasło motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, a także do pokonywania własnych zahamowań i przeszkód zewnętrznych. Motto Never stop. Never settle. inspiruje, daje nadzieję i uruchamia własny potencjał.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj