McDonald’s zmienił logo, w jego ślady poszło MTV, czyli co pokazały marki w Dniu Kobiet

McDonald’s zmienił logo, w jego ślady poszło MTV, czyli co pokazały marki w Dniu Kobiet
To, co widzicie to nie fotomontaż, to akcja McDonald’s, która w pomysłowy sposób postanowiła uczcić Międzynarodowy Dzień Kobiet. Obrócone o 180 stopni logo stanęło w niewielkim mieście w Kalifornii. Na ten sam krok zdecydowała się stacja MTV.
O autorze
1 min czytania 2018-03-09

Rozpoznawalne przez wszystkich złote „M” to teraz „W”, którym marka będzie składała życzenia i hołd wszystkim kobietom z okazji ich święta.

W hołdzie wszystkim kobietom z okazji ich międzynarodowego święta po raz pierwszy w historii firmy odwrócimy kultowe łuki. Tak świętujemy niezwykłe osiągnięcia kobiet w każdej dziedzinie, również w naszych restauracjach – wyjaśniła Wendy Lewis, dyrektor ds. różnorodności w McDonald’s.

Na ten sam krok zdecydowała się stacja MTV 😉

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


fot. facebook

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Innym przykładem ukłonu w stronę kobiet było zmienienie zdjęcia profilowego przez brytyjskiego Burger Kinga. Logotyp firmy w ten szczególny dzień brzmiał „Burger Queen”:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netflix Polska stworzył z tej okazji kreatywne video:

Lidl wie, co kochają kobiety i właśnie tym komunikował do nas w tym dniu!

Dodatkowo byliśmy zachwyceni krótkim spotem Porsche <3

PS2

A jeśli jesteście ciekawi najlepszych spotów pokazujących siłę kobiecości, sprawdźcie nasz przegląd → tutaj.